Potamitis Logo
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

elma and fred alexia

Το Elma and Fred είναι ένας μοναδικός για τα κυπριακά δεδομένα πολυχώρος, που ο κάθε λάτρης της μόδας, των gourmet προϊόντων και του καλού φαγητού οφείλει να επισκεφτεί!

Στο all day café bar εστιατόριο, οι προτάσεις στο κυρίως μενού να είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες από τις 9 το πρωί μέχρι τις 10.30 το βράδυ (Παρασκευή και Σάββατο μέχρι τις 11.30 το βράδυ), στο οποίο μπορείς να δοκιμάσεις, μεταξύ άλλων, και healthy επιλογές με χαμηλές θερμίδες από το ολοκαίνουργιο «green menu» (σερβίρεται από τις 9 το πρωί μέχρι τις 4 το απόγευμα) που δημιουργήθηκε με την πολύτιμη συμβολή της Αλεξίας Ποταμίτου.

Η γνωστή Κύπρια διατροφολόγος μας μίλησε για το νέο «πράσινο» μενού του Elma and Fred: Ήταν μεγάλη μου χαρά και τιμή να ανανεώσω το Green Menu του Elma and Fred. Έχουμε να κάνουμε με ενα καινοτόμο μενού που ανταποκρίνεται στην ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου για σωστή διατροφή και καλή υγεία. Ζούμε ξέρετε σε πολύ γρήγορους ρυθμούς και η διατροφή μας είναι το κύριο μέσο για να είμαστε σωματικά αλλά και ψυχικά υγιείς.

Συμμαχήσαμε λοιπόν με την οικογένεια Ονουφρίου, ιδιοκτήτες του πανέμορφου χώρου Elma and Fred για να φτιάξουμε ένα μενού που ανταποκρίνεται στις διατροφικές τάσεις του σήμερα, την ανάγκη για εύγευστα γεύματα τα οποία χαρίζουν και την ενέργεια που χρειαζόμαστε μέσα απο τις πιο σωστές πρώτες ύλες που παρέχει το νησί μας και όχι μόνο! Ξέρετε είναι σημαντικό να γνωρίζει το κοινό μας ότι δεν προτάξαμε τη μείωση των θερμίδων στα γεύματα μας αλλά την ποιότητα της πρώτης ύλης και την γεύση. Η φιλοσοφία μου είναι οτι κάθε φορά που βάζουμε σε δεύτερη μοίρα τη γεύση για να φτιάξουμε ένα διαιτητικό κατά τα άλλα γεύμα ο εγκέφαλος επαναστατεί! Με αυτό σαν γνώμονα φτιάξαμε ελαφριά μεν γεύματα αλλά γεμάτα βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και υπετροφές για να θωρακίσουμε την ενέργεια μας αλλά και την υγεία μας.

Στο μενού μας λοιπόν θα βρείτε όλες τις ομάδες τροφών και θα ικανοποιήσουμε όλα τα γευστικά και διατροφικά γούστα. Θα βρείτε, πιο συγκεκριμένα καλοκαιρινές επιλογές για σαλάτες όπως αυτήν με ζυμαρικά, αναρή και πινόλια, σαλάτα με φαγόπυρο, κόλιανδρο και φέτα ελληνική αλλά και την δική μου αγαπημένη με λαχανικά και Ραίτα σάλτσα γιαουρτιού, μια εύγευστη λύση για ένα δροσερό μεσημεριανό ή βραδινό τώρα το καλοκαίρι. Για όσους έχουν μεγάλες δομικές ανάγκες, θα βρουν επιλογές από ψάρι, κοτόπουλο και σολωμό αλλά πάντα δοσμένα με τον δικό μας εύγεστο και συνάμα ισορροπημένο διατροφικά τρόπο.

Το Elma and Fred είναι ένας όμορφος χώρος, σημείο αναφοράς σε ότι αφορά την κομψότητα αλλά και τη μόδα, σε ένα κομβικό σημείο της πρωτέουσας άρα και το Green Menu θέλησα να συμφωνήσει και να αντιπροσωπεύσει αυτή τη φρέσκια νότα του καταστήματος. Με μια κουζίνα που παρέχει μόνο φρέσκα, πολλά ντόπια και άλλα ποιοτικά πρώτα υλικά θέλησα να φτιάξω γεύματα με τροφές που είναι «μόδα» αλλά και που παρέχουν σημαντική διατροφική αξία όπως είναι το αβοκάντο, το παντζάρι, το σπανάκι, το μέλι, το άγριο ρύζι, το φαγόπυρο, η αναρή και η φέτα. Η ωμοφαγία, η χορτοφαγία, οι υπερτροφές είναι τάση στο διατροφικό κόσμο και θα βρείτε απαντήσεις σε όλα αυτά στο Green Menu.