Potamitis Logo
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

Alexia

Γεννημένη στην Αθηνά το 1979.

Οι γονείς Δώρα Ποταμίτου Οφθαλμίατρος και Γιώργος Ποταμίτης Γαστρεντερολόγος.

Έχει ένα μικρότερο αδελφό, ο οποίος είναι φοιτητής.

Ζει και εργάζεται στη Λευκωσία διατηρώντας ιδιωτικό γραφείο.

Απόφοιτη του Λυκείου Ακροπόλεως (1996).

Πτυχιούχος διαιτολογίας και μεταπτυχιακό στη διαιτολογία στο Ίλλινόις (Σικάγο) στην Αμερική.

Μετεκπαίδευση στην Αμερική σε Γαστρεντερολογικά προβλήματα και παχυσαρκία.

Εργάστηκε σε ιδιωτικό νοσοκομείο στην Αμερική για ένα χρόνο όπου εξάσκησε τη κλινική διαιτολογία (Φοίνιξ, Αριζόνα).

 

• Βοηθός διδασκαλίας μαθημάτων δαιτολογίας στο πανεπιστήμιο SIU (δυο εξάμηνα 2002, 2003)

• Μέλος του Αμερικανικού Συνδέσμου Διαιτολόγων ( ADA) (4η συνεχής θητεία)

• Μέλος του Συνδέσμου Διαιτολόγων Κύπρου (2η συνεχής θητεία)

• Συμμετοχή σε ερευνητικές εργασίες στη διαιτολογία, δημοσιευμένες σε ξένα και ελληνικά περιοδικά. 1) Project "Get Strong" 2001 2) Anorexia Nervosa in College Girls 2003

• Δημοσιευμένο άρθρο "Foods that fight cancer: fruits and vegetables could save your life"- Cyprus Medical Journal 2000

• Ερευνητική εργασία – « Η δυσανεξία στη λακτόζη στην Κύπρο», δημοσιεύτηκε στο American Journal of the Dietetic Association, 2005.

• Άρθρα στον ημερήσιο τύπο για θέματα υγείας

• Συμμετοχή σε προγράμματα ραδιοφώνου και τηλεόρασης για θέματα υγείας.