Potamitis Logo
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

  • Μειωμένη πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών
  • Αυξημένη κατανάλωση νερού
  • Μειωμένη πρόσληψη απλών σακχάρων
  • Αυξημένη πρόσληψη σύνθετων σακχάρων
  • Περιορίστε τις τροφές που προκαλούν κατακράτηση.
  • Ναι στις τροφές που περιέχουν κάλιο
  • Ναι στη γυμναστική

 

Υγιεινές Συμβουλές

1. Τρώτε 5 γεύματα από ημέρα (πρωινό-ενέργεια/ευεξία, ενδιάμεσα-φαγητά από όλες τις τροφές)

2. Πίνετε πολύ νερό.

3. Μειώστε τα λιπαρά (Προσδίδουν θερμίδες. Αποφύγετε τηγανητά, γλυκά, μαγιονέζες). Ελαιόλαδο.

4. Μειώστε τη ζάχαρη (Αποφύγετε σοκολάτες, γλυκά και αναψυκτικά που προσδίδουν θερμίδες). Προτιμήστε τη μαύρη σοκολάτα, το γιαούρτι με μέλι.

5. Προσοχή στο αλκοόλ (2-3 ποτά την εβδομάδα).

6. Προσοχή στο αλάτι.

7. Αυξήστε την κατανάλωση φυτικών ινών (ψωμί/δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα, λαχανικά και όσπρια).

8. Γυμναστική!

9. Κρατήστε ένα ημερολόγια διατροφής και επικεντρωθείτε στις άσχημες διατροφικές συνήθειες.

10. Προσέξτε τις μερίδες των γευμάτων.

11. Να είστε ρεαλιστές με την απώλεια βάρους. Ζητήστε βοήθεια και υποστήριξη.

12. Μειώστε το άγχος.