Potamitis Logo
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 9

    IBS. Irritable bowel syndrome

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

  • Μειωμένη πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών
  • Αυξημένη κατανάλωση νερού
  • Μειωμένη πρόσληψη απλών σακχάρων
  • Αυξημένη πρόσληψη σύνθετων σακχάρων
  • Περιορίστε τις τροφές που προκαλούν κατακράτηση.
  • Ναι στις τροφές που περιέχουν κάλιο
  • Ναι στη γυμναστική

 

Υγιεινές Συμβουλές

1. Τρώτε 5 γεύματα από ημέρα (πρωινό-ενέργεια/ευεξία, ενδιάμεσα-φαγητά από όλες τις τροφές)

2. Πίνετε πολύ νερό.

3. Μειώστε τα λιπαρά (Προσδίδουν θερμίδες. Αποφύγετε τηγανητά, γλυκά, μαγιονέζες). Ελαιόλαδο.

4. Μειώστε τη ζάχαρη (Αποφύγετε σοκολάτες, γλυκά και αναψυκτικά που προσδίδουν θερμίδες). Προτιμήστε τη μαύρη σοκολάτα, το γιαούρτι με μέλι.

5. Προσοχή στο αλκοόλ (2-3 ποτά την εβδομάδα).

6. Προσοχή στο αλάτι.

7. Αυξήστε την κατανάλωση φυτικών ινών (ψωμί/δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα, λαχανικά και όσπρια).

8. Γυμναστική!

9. Κρατήστε ένα ημερολόγια διατροφής και επικεντρωθείτε στις άσχημες διατροφικές συνήθειες.

10. Προσέξτε τις μερίδες των γευμάτων.

11. Να είστε ρεαλιστές με την απώλεια βάρους. Ζητήστε βοήθεια και υποστήριξη.

12. Μειώστε το άγχος.