Potamitis Logo
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

Ας μιλήσουμε λοιπόν πρώτα για τα υπέρ του παγωτού

●   Καλή πηγή λήψης γάλακτος (ασβέστιο, ριδοφλαβίνη, φωσφόρο, πρωτεΐνη)
●   Αν εμπεριέχει κακάο, ξηρούς καρπούς και φρούτα τότε έχει αντιοξειδωτική    
     δράση.
●   Πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης
●   Ίσως να έχει αγχολυτική δράση αφού το γάλα δρα ως χαλαρωτικό
●   Τα παγωτό δεν χρειάζεται συντηρητικά (ίσως να εμπεριέχει)
●   Είναι δροσιστικό και απολαυστικό
●   Υπάρχουν παγωτά τύπου δίαιτα που περιέχουν 0% λιπαρά ή και
      υποκατάστατα ζάχαρης (π.χ 100γρ. παγωτού με 0% ζάχαρη και 0% λιπαρά 
      μπορεί να έχει μόνο 90 θερμίδες)
●   Μπορεί να αποτελέσει καλή λύση ενός μικρογεύματος, προσοχή στη
      ποσότητα

 

Τα κατά του παγωτού

●   Μπορεί να αποτελέσει πλούσια πηγή θερμίδων (παχυσαρκία,
      υπερχοληστεριναιμία)  
●   Περιέχει κορεσμένα λιπαρά και χοληστερίνη
●   Τα παγωτά με σοκολάτα έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα σε λίπος
●   Είναι πολύ ευπαθές προϊόν (προσοχή στη θερμοκρασία)