Potamitis Logo
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

Quick Fix:


Εάν βρίσκεστε σε απόσταση αναπνοής από τις καλοκαιρινές σας διακοπές και χρειάζεστε μια μικρή αλλά και γρήγορη απώλεια βάρους ακολουθήστε την παρακάτω διατροφή.
Ως γνωστόν οι γρήγορες και πολλά υποσχόμενες δίαιτες για απώλεια βάρους έχουν κακές επιπτώσεις στην υγεία μας, εάν όμως χρειάζεστε μια μικρή απώλεια βάρους τότε ακολουθήστε το παρακάτω διατροφικό και άκρως ισορροπημένο quick fix.

Ημέρα 1η

Πρόγευμα: 4 μερίδες φρέσκων φρούτων

Ενδιάμεσο: 1 φλ. γάλα άπαχο

Μεσημεριανό:  Σαλάτα με ½ αβοκάντο, ρόκα, κόκκινες πιπεριές, 1 κουτ. ελαιόλαδο,      1 κουτ. βαλσάμικο ξίδι

Ενδιάμεσο: 10-12 κεράσια

Βραδινό: 1 κομ. σολομό στη σχάρα με λαχανικά σχάρας


Ημέρα 2η

Πρόγευμα: 4 μερίδες φρέσκων φρούτων

Ενδιάμεσο: 150γρ άπαχο γιαούρτι

Μεσημεριανό: Σαλάτα με πλιγούρι, μαϊντανό, ντομάτα, ι κουτ. ελαιόλαδο και λεμόνι

Ενδιάμεσο: 2 φορμόζες

Βραδινό: Κλασική γαλλική ομελέτα
(χτυπήστε 2 αυγά, προσθέστε γάλα άπαχο ή νερό).  Σε ζεστό αντικολλητικό τηγάνι χώνετε τα αυγά και ανακατεύετε με ξύλινα σπάτουλα.  Ψήνετε για 30 δευτερόλεπτα και την διπλώνετε.
Σερβίρετε με ντομάτες και ρίγανη.

Ημέρα 3η

Πρόγευμα: 4 μερίδες φρέσκων φρούτων

Ενδιάμεσο: 10 αμύγδαλα

Μεσημεριανό: Σαλάτα με λίγο κατσικίσιο τυρί, διάφορα μαρούλια, ελαιόλαδο και βαλσάμικο ξίδι
Ενδιάμεσο: 1 μπανάνα

Βραδινό: Ψαρονέφρι στη σχάρα με λαχανικά σχάρας


Ημέρα 4η

Πρόγευμα: 150γρ. άπαχο γιαούρτι με μαρμελάδα βερίκοκο

Ενδιάμεσο: 2 χρυσόμηλα

Μεσημεριανό:  1 φέτα καρπούζι με 1 κομ. αναρή

Ενδιάμεσο: 1 νεκταρίνι

Βραδινό: Πέννες ολικής αλέσεως με διάφορα λαχανικά και φρέσκα ντομάτα.


Ημέρα 5η

Πρόγευμα: Αγγουράκι, ντομάτα και μια φέτα αναρή

Ενδιάμεσο: 1 φρέσκο φρούτο

Μεσημεριανό: Σαλάτα με χτένια, αγγουράκι και σόγια

Ενδιάμεσο: 1 φρέσκο φρούτο

Βραδινό: Κολοκύθια, μελιτζάνες και πιπεριές τουρλού στο φούρνο με ελαιόλαδο ρίγανη


Ημέρα 6η

Πρόγευμα: 1 κομ. αναρή και μέλι

Ενδιάμεσο: 1 φρέσκο φρούτο

Μεσημεριανό: Σουβλάκι ξιφία στη σχάρα με σάλτσα ντομάτας, ελαιόλαδου και μαϊντανού και φρέσκια σαλάτα

Ενδιάμεσο: Σορμπέ λεμόνι

Βραδινό: Πατατοσαλάτα (μικρές πατάτες με φύλλο γλιστιρίδα, κάππαρη, ντοματίνια , ξερό δυόσμο και ελαιόλαδο

Ημέρα 7η

Πρόγευμα:  Μια φέτα καρπούζι

Ενδιάμεσο: 1 νεκταρίνι και 2 χρυσόμηλα

Μεσημεριανό: Κοτόπουλο μαριναρισμένο με πίτα ολικής αλέσεως και σαλάτα

Ενδιάμεσο: Μία μπαλίτσα παγωτό

Βραδινό: Ρύζι καστανό με διάφορα θαλασσινά, σκόρδο και ντομάτα

 

Γενικές Οδηγίες:

1)    Προσπαθήστε να μειώσετε λίγο τις ποσότητες που τρώτε συνήθως
2)    Πίνετε πολύ νερό και αποφύγετε άλλα ροφήματα (π.χ. χυμούς αναψυκτικά, καφεΐνη και αλκοόλ)
3)    Μην αφήνετε πίσω γεύματα
4)    Γυμναστείτε
5)    Θετική σκέψη και  απολαύστε το Καλοκαίρι