Potamitis Logo
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 9

    IBS. Irritable bowel syndrome

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

Alexia 3

Πρόγευμα
• 1 αυγό βραστό + αγγουράκι/ντομάτα
• 2 φέτες γαλοπούλα + αγγουράκι/ντομάτα
• 1 αυγό βραστό + ½ αβοκάτο
• 3-4 K βρώμη + 125 γρ γιαούρτι + 1 κ μέλι + 1 Κ σπόρια ( τσια, κολοκυθόσπορο, λιναρόσπορο) + 1 φρέσκο φρούτο
• Ομελέτα—2 αυγά + ντομάτα + 1 κ ελαιόλαδο + δυόσμυ

11:00
Σνακ—1 φρέσκο φρούτο + 5-6 ξηρούς καρπούς

14:30
Lunch:
• 2-3 X εβδομάδα = 1 φλ όσπρια + σαλάτα + 1 Κ ελαιόλαδο ( φακές/ λουβί/ρεβύθια) + 1 κομ ψάρι ( 100 γρ) η 1 αυγό βραστό
• 5 X εβδομάδα= κοτόπουλο( 120-150 γρ γαλοπούλα η κοτόπουλο, ψάρι ( 200 γρ) + σαλάτα + 1 Κ ελαιόλαδο
• 1 1/2 φλ φασολαάκι γιαχνί ή άλλο μαγειρευτό + 1 Κ ελαιόλαδο + 2 Κ γιαούρτι + 1κομ κοτόπουλο ( 120 γρ)
• 1 ½ φλ ζυμαρικά ολικής + ½ φλ πεστο βασιλικού + 1 Κ τυρί ή 2-3 γεμιστά + σαλάτα + 1 Κ ελαιόλαδο ή 1 φλ πουργούρι ή κριθαράκι + σαλάτα + 1 Κ ελαιόλαδο ή ¾ φλ κινόα + σαλάτα + 1 Κ ελαιόλαδο
• ¾ φλ κινόα ή σιτάρι βραστό ή φαγόπυρο + σαλάτα + 1 Κ ελαιόλαδο + 1 κ μέλι + 1κ μουστάρδα + λεμόνι

15:00- 17:00- 18:00
Snack: 2 φρέσκα φρούτα ( 1 μέτριο ροδάκινο, 1 μέτριο νεκταρίνι, 20 ρόγες σταφύλι, 2 σύκα, 2 παπουτσόσυκα)
• 1 χούφτα αμύγδαλα/καρύδια/σταφίδες ( 10-12 ξηρούς καρπούς + 1 Κ σταφίδες/κρανμπερις)

20:00
Dinner:
• Πρωτείνη (ψάρι, κοτόπουλο, γαλοπούλα+ σαλάτα (φρέσκια σαλάτα ή λαχανικά στη σχάρα ή βραστά, πιπεριές, μπρόκολο, σπανάκι, κουνουπίδι, μελιτζάνα, κολοκυθάκι)

• Σαλάτα: 100 γρ κοτόπουλο + 1 κ λιναρόσπορο + 1 Κ κολοκυθόσπορο + 2 φέτες αβοκάτο + 1 Κ ελαιόλαδο + 1 κ μέλι + 1 κ μουστάρδα + λεμόνι + διάφορα μαρούλια
• Ομελέτα: αυγά + 2 ασπράδια αυγού + λαχανικά + 1 κ ελαιόλαδο
• Αυγοσαλάτα: 2 αυγά βραστά + χόρτα + 1 Κ ελαιόλαδο
• 1 αυγά βραστά + 2 φέτες τυράκι
• Σαλάτα:1κομ τυράκι μοτσαρέλλα ή κατσικίσιο + χόρτα + 1 Κ ελαιόλαδο + 1 Κ βαλσάμικο
• Σαλάτα: 1/2 αβοκάτο +χόρτα +1 Κ ελαιόλαδο
• 3 μερίδες φρούτων( 2 μέσποιλα + 5-6 φράουλες + 1 μικρή μπανάνα)
• 200 γρ γιαούρτι + 1κ μέλι + 1 Κ κολοκυθόσπορο + 1κ τουρμερικ + 1 κ τσια
• Σαλάτα: 1 κομ κοτόπουλο ( 150 γρ) + διάφορα μαρούλια + 1 Κ ελαιόλαδο + 1 κ μέλι + 1 κ μουστάρδα + λεμόνι + 1 Κ κρανμπερις
• Σαλάτα: 1 τόνο μεγάλο + μαιντανό + κρεμμυδάκι + αγγουράκι + ντομάτα + 1 Κ ελαιόλαδο + λεμόνι
• Σαλάτα: 1 κομ ψάρι ( 150 γρ) + ρόκα + 2 λιαστές + 1 Κ ελαιόλαδο + 1 Κ ξύδι
• Σαλάτα: 5-6 μεγάλες γαρίδες + ½ αβοκάτο + χόρτα + 1 Κ ελαιόλαδο + λεμόνι + 1 Κ κολοκυθοσπόρο
• Ομελέτα φούρνου: 2 αυγά + 2 ασπράδια + πιπεριές χρωματιστές + μανιτάρια + κολοκυθάκι + 1 κ πάπρικα + 1 Κ ελαιόλαδο + κρεμμυδάκι

 

Νερό πρίν και μετά απο κάθε γεύμα