Potamitis Logo
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

                   Χριστουγεννιάτικα μπισκότα χωρίς γλουτένη

                    


                   200 γρ βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου


       
100 γρ. άχνη ζάχαρη

                   1  πορτοκάλι, ξύσμα


       
300 γρ. αλεύρι χωρίς γλουτένη                  

            1  λεμόνι, ξύσμα

                   50 γρ. ρυζάλευρο

                   1 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ

                   για το πασπάλισμα:

                    άχνη ζάχαρη

Διαδικασία

Στον κάδο του μίξερ, σε μέτρια ταχύτητα και με το φτερό χτυπάω το βούτυτο με την άχνη, να αφρατέψει, για περίπου 5'. Ενσωματώνω το ξύσμα του πορτοκαλιού και του λεμονιού. Σταματάω το χτύπημα και ρίχνω λίγο-λίγο στο μείγμα τα δυο αλεύρια, καλά κοσκινισμένα. Ζυμώνω με τα χέρια μέχρι να σχηματιστεί ένα ωραίο κι εύπλαστο ζυμάρι. 

Παίρνω ένα στρογγυλό ταψί και το βουτυρώνω ελαφρώς. Στρώνω μέσα το ζυμάρι σε μέτριο πάχος, χαράζω με ένα μαχαιράκι ή με το εργαλείο που κόβω την πίτσα κομμάτια και με ένα πιρούνι πατάω τις άκρες, ώστε να θυμίζει βεντάλια ή τσάκιση από φόρεμα. Φυσικά, μπορώ να χρησιμοποιήσω τετράγωνο ταψί και να δώσω στα μπισκότα μου ό,τι διακόσμηση θέλω με το πιρούνι. Τρυπάω τη ζύμη σε διάφορα σημεία με το πιρούνι ώστε να ψηθεί καλύτερα και την αφήνω στο ψυγείο για 10' πριν την ψήσω, να κρυώσει καλά και να σταθεροποιηθεί.

Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180°C (γκάζι: 4) για 20'-25' μέχρι να ροδίσει ελαφρώς η ζύμη μου.