Potamitis Logo
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 9

    IBS. Irritable bowel syndrome

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

                   Χριστουγεννιάτικα μπισκότα χωρίς γλουτένη

                    


                   200 γρ βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου


       
100 γρ. άχνη ζάχαρη

                   1  πορτοκάλι, ξύσμα


       
300 γρ. αλεύρι χωρίς γλουτένη                  

            1  λεμόνι, ξύσμα

                   50 γρ. ρυζάλευρο

                   1 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ

                   για το πασπάλισμα:

                    άχνη ζάχαρη

Διαδικασία

Στον κάδο του μίξερ, σε μέτρια ταχύτητα και με το φτερό χτυπάω το βούτυτο με την άχνη, να αφρατέψει, για περίπου 5'. Ενσωματώνω το ξύσμα του πορτοκαλιού και του λεμονιού. Σταματάω το χτύπημα και ρίχνω λίγο-λίγο στο μείγμα τα δυο αλεύρια, καλά κοσκινισμένα. Ζυμώνω με τα χέρια μέχρι να σχηματιστεί ένα ωραίο κι εύπλαστο ζυμάρι. 

Παίρνω ένα στρογγυλό ταψί και το βουτυρώνω ελαφρώς. Στρώνω μέσα το ζυμάρι σε μέτριο πάχος, χαράζω με ένα μαχαιράκι ή με το εργαλείο που κόβω την πίτσα κομμάτια και με ένα πιρούνι πατάω τις άκρες, ώστε να θυμίζει βεντάλια ή τσάκιση από φόρεμα. Φυσικά, μπορώ να χρησιμοποιήσω τετράγωνο ταψί και να δώσω στα μπισκότα μου ό,τι διακόσμηση θέλω με το πιρούνι. Τρυπάω τη ζύμη σε διάφορα σημεία με το πιρούνι ώστε να ψηθεί καλύτερα και την αφήνω στο ψυγείο για 10' πριν την ψήσω, να κρυώσει καλά και να σταθεροποιηθεί.

Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180°C (γκάζι: 4) για 20'-25' μέχρι να ροδίσει ελαφρώς η ζύμη μου.