Potamitis Logo
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

marsala_chickenΚρασί, λεμόνι και μανιτάρια αρωματίζουν τη συνταγή του κοτόπουλου με χαμηλά αλάτι και λιπαρά.

Υλίκα για 4 άτομα:

•    1/8 κ. μαύρο πιπέρι
•    ¼ κ. αλάτι
•    ¼ φλ. αλεύρι
•    4 κομ.κοτόπουλο στήθος
•    1κ.ελαιόλαδο
•    ½ φλ. Marsala
•    ½ φλ. ζωμό κοτόπουλου χαμηλό σε λιπαρά
•    Χυμός από ½ φρέσκο λεμόνι
•    ½ φλ. μανιτάρια σε φέτες
•    1κ. φρέσκο μαϊντανό ψιλοκομμένο


Εκτέλεση

1.    Αναμειγνύουμε το πιπέρι, το αλάτι και το αλέυρι και αλευρώνουμε το κοτόπουλο.
2.    Βάζουμε σε καυτό λάδι το κοτόπουλο το κοκκινίζουμε  από τις δύο πλευρές και το κατεβάζουμε από τη φωτιά.
3.    Σε άλλη κατσαρόλα  βάζουμε το κρασί να ζεσταθεί και προσθέτουμε το χυμό λεμονιού , το ζωμό και τα μανιτάρια και ανακατεύουμε. Χαμηλώνουμε τη φωτιά μέχρι που να δέσει η σάλτσα.
4.    Έπειτα προσθέτουμε το κοτόπουλο στη σάλτσα και κλείνουμε τη κατσαρόλα και ψήνουμε για 5-10 λεπτά.
5.    Σερβίρουμε το κοτόπουλο με τη σάλτσα και γαρνίρουμε με μαϊντανό.

Mερίδα ανα άτομο: 1 κομ.κοτόπουλο με 1/3φλ.σάλτσα.


Calories: 277 kcal
Total fat: 8g
Saturated: 2g
Cholesterol: 77mg
Sodium: 304mg