Potamitis Logo
  • 9

    IBS. Irritable bowel syndrome

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

marsala_chickenΚρασί, λεμόνι και μανιτάρια αρωματίζουν τη συνταγή του κοτόπουλου με χαμηλά αλάτι και λιπαρά.

Υλίκα για 4 άτομα:

•    1/8 κ. μαύρο πιπέρι
•    ¼ κ. αλάτι
•    ¼ φλ. αλεύρι
•    4 κομ.κοτόπουλο στήθος
•    1κ.ελαιόλαδο
•    ½ φλ. Marsala
•    ½ φλ. ζωμό κοτόπουλου χαμηλό σε λιπαρά
•    Χυμός από ½ φρέσκο λεμόνι
•    ½ φλ. μανιτάρια σε φέτες
•    1κ. φρέσκο μαϊντανό ψιλοκομμένο


Εκτέλεση

1.    Αναμειγνύουμε το πιπέρι, το αλάτι και το αλέυρι και αλευρώνουμε το κοτόπουλο.
2.    Βάζουμε σε καυτό λάδι το κοτόπουλο το κοκκινίζουμε  από τις δύο πλευρές και το κατεβάζουμε από τη φωτιά.
3.    Σε άλλη κατσαρόλα  βάζουμε το κρασί να ζεσταθεί και προσθέτουμε το χυμό λεμονιού , το ζωμό και τα μανιτάρια και ανακατεύουμε. Χαμηλώνουμε τη φωτιά μέχρι που να δέσει η σάλτσα.
4.    Έπειτα προσθέτουμε το κοτόπουλο στη σάλτσα και κλείνουμε τη κατσαρόλα και ψήνουμε για 5-10 λεπτά.
5.    Σερβίρουμε το κοτόπουλο με τη σάλτσα και γαρνίρουμε με μαϊντανό.

Mερίδα ανα άτομο: 1 κομ.κοτόπουλο με 1/3φλ.σάλτσα.


Calories: 277 kcal
Total fat: 8g
Saturated: 2g
Cholesterol: 77mg
Sodium: 304mg