Potamitis Logo
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

Σοκολατόπιτα ή αλλιώς κέικ βραστό-κατσαρόλας! Όπως και να το αποκαλέσετε, αυτή σοκολατένια απόλαυση είναι λατρεμένη! Η σοκολατόπιτα είναι ένα εύκολο γλυκό, οικονομικό και πολύ γρήγορο!

Total Time: 30 λεπτά

Υλικά:

Οδηγίες: 

  • Βήμα 1: Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 180°C κελσίου. Βάζετε σε μια κατσαρόλα το βούτυρο να λιώσει, αλλά όχι να κάψει και προσθέτετε το σπορέλαιο και την ζάχαρη, ανακατεύετε για 2 λεπτά.
  • Βήμα 2: Προσθέτετε το κακάο, το γάλα και ανακατεύετε μέχρι να ομοιγενοποιηθεί το μείγμα και προσθέτετε την κουβερτούρα τριμμένη ανακατεύοντας συνεχώς.
  • Βήμα 3: Τέλος προσθέτετε το κονιάκ και την βανίλια.
  • Βήμα 4: Μόλις έχετε ένα ρευστό μείγμα, αποσύρετε από την φωτιά και κρατάτε 250 ml από το μείγμα αυτό.
  • Βήμα 5: Αφήνετε το μείγμα σοκολάτας 5 λεπτά και κατόπιν προσθέτετε ανακατεύοντας με σύρμα τους κρόκους.
  • Βήμα 6: Χτυπάτε τα ασπράδια με το αλάτι σε σφιχτή μαρέγκα.
  • Βήμα 7: Προσθέτετε στο μείγμα σοκολάτας το αλεύρι, και ανακατεύετε μέχρι να πάρετε ένα πηχτό μείγμα, χωρίς σβόλους!
  • Βήμα 8: Τέλος ενσωματώνετε την μαρέγκα με την βοήθεια μιας σπάτουλας.
  • Βήμα 9: Λαδώνετε με σπορέλαιο ένα ταψί ή πυρέξ, ρίχνετε το μείγμα και ψήνετε στους 180°C κελσίου, για 20 λεπτά.
  • Βήμα 10: Μόλις βγάλετε την σοκολατόπιτα από τον φούρνο την χαράσετε ελαφρά σε κομμάτια και περιχύνετε με το μείγμα σοκολάτας που κρατήσατε.