Potamitis Logo
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

Υλικα

6 φιλέτα (στήθος κοτόπουλο) ή ψάρι φιλέτο
• 2 αυγά (τα χτυπάμε λίγο)
• 250ml( 1 ποτήρι) καπήρα ψωμιού
• τυρί παρμεζάνα

Εκτέλεση

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 375 βαθμούς. Βουτάμε το κοτόπουλο ή το ψάρι στο αυγό και πασπαλίζουμε με καπήρα.
Σε ένα τηγάνι βάζουμε ελαιόλαδο και σε λίγη φωτιά τσιγαρίζουμε το ψάρι ή το κοτόπουλο. Τοποθετούμε το κοτόπουλο ή το ψάρι σ'ένα δοχείο και πασπαλίζουμε με τον ντοματοπολτό. Βάζουμε τυρί μοτσαρέλλα και τυρί παρμεζάνα. Ψήνουμε στο φούρνο 25 λεπτά μέχρι το κοτόπουλο ή το ψάρι να είναι καλά ψημένο.