Potamitis Logo
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

Υλικά

  • ελαιόλαδο
  • 4 αυγά ελαφρώς κτυπημένα
  • 2 Κ μαγιονέζα
  • 2 Κ ψιλοκομμένο φρέσκο άνηθο
  • 1κ χυμό λεμονιού
  • 100 γρ καπνιστό σολομό
  • ¼ αγγουράκι χωρίς σπόρια του, κομμένο σε πολύ λεπτές φέτες.
  1. Αλείψετε σε ένα τηγάνι το ελαιόλαδο. Μαγειρέψετε τα μισά αυγά σε μέτρια φωτιά στροβιλίζοντας το τηγάνι για να γίνουν τα αυγά ομελέτα. Απομακρύνετε τις ψημένες ομελέτες από το τηγάνι και στη συνέχεια κάντε το ίδιο και με τα υπόλοιπα αυγά.
  2. Σε ένα μπολ αναμείξτε την μαγιονέζα, τον άνηθο και το χυμό λεμονιού.
  3. Αλείψετε την κάθε ομελέτα με το μείγμα της μαγιονέζας και έπειτα προσθέστε τον σολομό και το αγγουράκι. Τέλος, τυλίξτε την ομελέτα έτσι ώστε να κλειστούν όλα τα υλικά μέσα σ’ αυτήν.