Potamitis Logo
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 9

    IBS. Irritable bowel syndrome

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

 

Υλικά

  • 400 γρ μείγμα ψωμιού χωρίς γλουτένη
  • 300 γρ μικρές πατατούλες κομμένες σε λεπτές φέτες
  • 2κ ψιλοκομμένη φρέσκια ρίγανη
  • 2κ ελαιόλαδο
  • 1 σκελίδα σκόρδο θρυμματισμένο
  1. Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 200-220 βαθμούς(στάση αέρα). Λαδώστε 2 φόρμες ψησίματος και βάλτε μέσα στις φόρμες αντικολλητικό χαρτί.
  2. Φτιάξτε το μείγμα ψωμιού σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται πάνω στο πακέτο. Βάλτε το μείγμα μέσα στις φόρμες.
  3. Αναμείξτε τα υλικά που έχουν απομείνει σε ένα μεσαίο μπολ και στη συνέχεια περιχύνετε το μείγμα πατάτας πάνω στο μείγμα ψωμιού.
  4. Ψήστε τις πίτσες για περίπου 20 λεπτά ή μέχρι οι πατάτες και το φύλλο της πίτσας για να γίνουν τραγανά.