Potamitis Logo
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

 

Υλικά

  • 400 γρ μείγμα ψωμιού χωρίς γλουτένη
  • 300 γρ μικρές πατατούλες κομμένες σε λεπτές φέτες
  • 2κ ψιλοκομμένη φρέσκια ρίγανη
  • 2κ ελαιόλαδο
  • 1 σκελίδα σκόρδο θρυμματισμένο
  1. Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 200-220 βαθμούς(στάση αέρα). Λαδώστε 2 φόρμες ψησίματος και βάλτε μέσα στις φόρμες αντικολλητικό χαρτί.
  2. Φτιάξτε το μείγμα ψωμιού σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται πάνω στο πακέτο. Βάλτε το μείγμα μέσα στις φόρμες.
  3. Αναμείξτε τα υλικά που έχουν απομείνει σε ένα μεσαίο μπολ και στη συνέχεια περιχύνετε το μείγμα πατάτας πάνω στο μείγμα ψωμιού.
  4. Ψήστε τις πίτσες για περίπου 20 λεπτά ή μέχρι οι πατάτες και το φύλλο της πίτσας για να γίνουν τραγανά.