Potamitis Logo
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

chicken_souvlaki

Υλικά για 4 άτομα


•    μια σκελίδα σκόρδο
•    μια καυτερή πιπερίτσα
•    600γρ. στήθος κοτόπουλο
•    150γρ. προσούτο ή ζαμπόν σε λωρίδες
•    ½ ποτ. λευκό κρασί
•    φύλλα φασκόμηλο
•    1 κλωναράκι δεντρολίβανο
•    λάδι, αλάτι
•    μάυρο πιπέρι σε κόκκους
•    καλαμάκια για σουβλάκια


Εκτέλεση:

Ψιλοκόψτε το σκόρδο και την πιπερίτσα. Πλύνετε, σκουπίστε το κοτόπουλο και κόψτε το σε κομματάκια μήκους 3-4εκ.περίπου 3 εκ. και ρίξτε τα σε ένα μπόλ.
Προσθέστε το κρασί, λίγο λάδι,σκόρδο, την πιπερίτσα, το δεντρολίβανο και αλατίστε.
Αφήστε το κοτόπουλο να μαριναριστεί για περίπου για περίπου 30 λεπτά στο κάτω μέρος του ψυγείου.

Για τα σουβλάκια: Kόψτε το προσούτο σε λωρίδες. Στραγγίξτε καλά το κοτόπουλο από τη μαρινάδα και τυλίξτε το κάθε κομμάτι πρώτα σε ένα φύλλο φασκόμηλο και έπειτα σε μια λωρίδα προσούτο.

Για το ψήσιμο: Περάστε τα ρολάκια σε καλάμακια και ψήστε τα σε προθερμασμένη ψηστιέρα ή στο γκρίλ του φούρνου για περίπου 20 λεπτά, γυρίζοντας τα ενδιάμεσα 2-3 φορές μέχρι να ροδίσουν ομοιόμορφα.

Για το σερβίρισμα: Bάλτε τα σουβλάκια σε μια πιατέλα και πασπαλίστε τα με φρεσκοτριμμένο πιπέρι και σερβίρετε τα πολύ ζεστά.


Θερμίδες ανα μερίδα: 298kcal
Xρόνος εκτέλεσης: 40 λεπτά