Potamitis Logo
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 9

    IBS. Irritable bowel syndrome

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition


broccoli

 

Χρόνος Προετοιμασίας: 20 λεπτά
Χρόνος Μαγειρέματος: 40 λεπτά


Υλίκα για 6 άτομα:

•    ½ κουταλιά ελαιόλαδο
•    ½ φλ. κομμένο σέλινο
•    1 μεγάλο κρεμμύδι κομμένο
•    1 μικρή πατάτα
•    Λίγο αλάτι
•    Μαύρο πιπέρι
•    1 φύλλο δάφνη
•    ¼ κουταλιού ξηρή ρίγανη
•    1 κύβο ζωμό κότας ή λαχανικών  ( διαλυμένο σε 2 φλ.νερό)
•    5 φλ.πρόκολι (μόνο τον ανθό όχι το κοτσάνι)
•    Χυμό από μισό λεμόνι
•    3 κουτ.( sour cream )


Eκτέλεση:

1.    Bράζετε το ελαιόλαδο μέσα σε μια κατσαρόλα σε χαμηλή φωτιά. Προσθέτετε το σέλινο,το κρεμμύδι το αλάτι και το πιπέρι. Ψήνουμε για 10 λεπτά.
2.    Κόβουμε την πατάτα σε φέτες και τις προσθέτουμε μέσα στην κατσαρόλα. Μετά προσθέτουμε την δάφνη,τη ρίγανη, το ζωμό και δυναμωνουμε τη φωτιά.
3.    ΄Επειτα χαμηλώνουμε την φωτιά και σιγοβράζουμε εως ότου τα λαχανικά να μαρανθούν  ( περίπου για 15 λεπτά ).
4.    Προσθέτουμε την πρόκολη ( αφού πρώτα την έχουμε βράσει για 3-5 λεπτά) και τα αφήνουμε για περίπου 5-7 λεπτά και κατεβάζουμε από την φωτιά.
5.    Στύβουμε το λεμόνι και τα αναμειγνύουμε μαζί με την sour cream και τα αφήνουμε κατά μέρος.
6.    Αφαιρούμε την δάφνη από το χυλό και βάζουμε τη σούπα μέσα στο μπλέντερ. Την κτυπάμε για λίγο και μετά προσθέτουμε λίγο πιπέρι.
7.    Σερβίρουμε τη σούπα σε μπόλ προσθέτοντας λεμόνι με sour cream.


Θερμίδες που αναλογούν σε μια μερίδα σερβιρίσματος περίπου 1 ½ φλυτζάνι:


Θερμίδες: 90 kcal
Λίπος: 2g
Saturated fat: 1g
Proteins: 6g
Total carbohydrate: 14g
Dietary fiber: 4g
Sodium: 209g
Percent Calories from fat: 22%
Percent Calories from protein: 23%
Percent Calories from Carbohydrate: 56%