Potamitis Logo
  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

Υλικά:

Λίγο βούτυρο

1 μικρό κρεμμύδι

½ ποτήρι άσπρο κρασί

4-5 καρότα

1 ½ φλ.γάλα

1 Κ κορν φλαουερ

Ξύσμα πορτοκαλιού

αλάτι, πιπέρι, κάρυ

Εκτέλεση συνταγής:

Σε μια κατσαρόλα βάζετε το κρεμμύδι να τσιγαριστεί ελάχιστα με τον βούτυρο

Το σβήμετε με κρασί και αφού το αφήσετε να εξατμιστεί προσθέτετε τα καρότα, το ξύσμα πορτοκαλιού, το αλάτι, το πιπέρι, το κάρυ και λίγο νερό. Το σκεπάζετε και το αφήνετε να βράσει για 15-20 λεπτά.

Στο μεταξύ βάζετε το 1 φλ γάλα να ζεσταθεί

Στη συνέχεια βάζετε το υπόλοιπο γάλα σ’ ένα μπολ και εκεί διαλύετε το κορν φλάουερ. Σιγά σιγά προσθέτετε κουταλιά κουταλιά από το ζεστό γάλα.

Βάζετε το ζεστό γάλα μαζί με το διαλυμμένο κόρν φλάουερ στην κατσαρόλα σας, το ανακατεύετε και το αφήνετε σε χαμηλή φωτιά να βράσει.

Περνάτε το μείγμα από το μπλέντερ