Potamitis Logo
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

Υλικά για 4 άτομα:

200 γρ έτοιμο παντεσπάνι

Από 250 γρ έτοιμη κρέμα ζαχαροπλαστικής βανίλια και σοκολάτα

1 ασπράδι αυγού

200mlστιγμιαίο καφέ

3 κουτ. ζάχαρη άχνη

3 κουτ. ζάχαρη

κακάο, αλάτι

Εκτέλεση :

Ετοιμάστε τις 2 κρέμες ακολουθώντας τις οδηγίες της συσκευασίας. Κόψτε από το παντεσπάνι 12 δισκάκια, ανάλογα με τη διάμετρο των φλιτζανιών που θα χρησιμοποιήσετε.

Η παρασκευή: Κόψτε και αλείψτε 4 δίσκους παντεσπάνι με άφθονο καφέ, μοιράστε τους μέσα στον πάτο τεσσάρων πυρίμαχων φλιτζανιών ή σε μπολάκια, στρώστε πάνω τη μισή κρέμα σοκολάτας, μουσκέψτε ελαφρά με καφέ άλλους 4 δίσκους και μοιράστε τους πάνω στη σοκολάτα. Μοιράστε όλη την κρέμα βανίλια πάνω στους δίσκους, σκεπάστε με τους υπόλοιπους 4 δίσκους μουσκεμένους με καφέ και στρώστε την υπόλοιπη κρέμα σοκολάτας. Σκεπάστε και βάλτε τα φλιτζάνια στο ψυγείο τουλάχιστον για 30 λεπτά.

Η ολοκλήρωση: Χτυπήστε το ασπράδι σε μαρέγκα με μια πρέζα αλάτι και τα δύο είδη ζάχαρης, μοιράστε τη στα ποτήρια, βάλτε τα για μερικά λεπτά στο γκριλ του φούρνου και σερβίρετε πασπαλίζοντας με κακάο.

Θερμίδες ανά μερίδα: 448

Χρόνος εκτέλεσης: 50 λεπτά