Potamitis Logo
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

Βράζουμε τις πέννες για όσο χρόνο λέει το πακέτο, τις σουρώνουμε και τις κρυώνουμε σε άφθονο τρεχούμενο νερό.

Καθαρίζουμε, πλένουμε και κόβουμε στο δύο τα τοματίνια. Κόβουμε τις ελιές στη μέση και αφαιρούμε το κουκούτσι. Κόβουμε τη φέτα σε μικρά κυβάκια και ψιλοκόβουμε το μαϊντανό.

Σε μία βαθιά σαλατιέρα βάζουμε τα ζυμαρικά, τη φέτα, τις ελιές, τα τοματίνια, το ελαιόλαδο, το χυμό λεμονιού, τα καρυκεύματα και ανακατεύουμε. Τέλος προσθέτουμε το ψιλοκομμένο μαϊντανό και σερβίρουμε.

 

Υλικά

(για 4 άτομα)

  • 150-200 γρ. ζυμαρικά πέννες
  • 14 ντοματίνια
  • 20 ελιές θρούμπες Θάσου
  • 150 γρ. φέτα
  • αλάτι, πιπέρι
  • θυμάρι
  • βασιλικό
  • ελαιόλαδο