Potamitis Logo
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

ΥΛΙΚΑ                                        

8 κολοκύθια

2 σκ. σκόρδο

1 ξερό κρεμμύδι

4 κ.σ. βούτυρο

Θυμάρι, δενδρολίβανο, βασιλικό

Αλάτι & πιπέρι

 

 

 

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Λιώνεις το βούτυρο σε μια κατσαρόλα, σε χαμηλή φωτιά. Όταν αρχίσει να αφρίζει προσθέτεις το κρεμμύδι ψιλοκομμένο και το γυρνάς στην κατσαρόλα μέχρι να ξανθύνει και να γίνει διαφανές. Προσθέτεις το σκόρδο ψιλοκομμένο και το αφήνεις για ένα λεπτό περίπου να τσιγαριστεί. Προσοχή, μην σου μαυρίσει. Στην συνέχεια προσθέτεις τα κολοκυθάκια ψιλοκομμένα και τα μυρωδικά σου. Όταν μαλακώσουν τα κολοκυθάκια, τα σκεπάζεις με νερό και τα αφήνεις να σιγοβράσουν για 45 λεπτά. Αν θες η σούπα σου να γίνει βελουτέ, την περνάς από ένα μπλέντερ. Καλή όρεξη!