Potamitis Logo
  • 9

    IBS. Irritable bowel syndrome

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

Υλικά

Βρασμένα λαχανικά: Πατάτες, καρότα, παντζάρια, σελινόριζα

2 κ.σ. ελαιόλαδο

1 κ.σ. ξύδι

Αλάτι, πιπέρι

1 κ.γ. κύμινο

1 κ.γ. κόκκινο γλυκό πιπέρι

3 κρητικά παξιμάδια για το σερβίρισμα

Εκτέλεση

Βράζεις σε μια μεγάλη κατσαρόλα τις πατάτες, τα καρότα και την σελινόριζα. Τα παντζάρια τα βράζεις σε διαφορετικό κατσαρολάκι, για να μην χρωματίσουν τα άλλα λαχανικά! Αν μπορείς να βράσεις τα λαχανικά σου στον ατμό, ακόμα καλύτερα! Στη συνέχεια, σουρώνεις τα βρασμένα υλικά, τα κόβεις σε μεσαία κομμάτια και τα ρίχνεις στο μπλέντερ, πριν κρυώσουν. Το νερό στο οποίο έβρασαν τα λαχανικά δεν το πετάς! Είναι ένας εξαιρετικός ζωμός λαχανικών. Ρίχνεις ένα ποτήρι στο μπλέντερ και την υπόλοιπη ποσότητα την φυλάς στο ψυγείο. Στη συνέχεια προσθέτεις στο μπλέντερ μπαχαρικά: κύμινο, αλάτι, κόκκινο και μαύρο πιπέρι, λίγο λάδι και λίγο ξύδι. Βάζεις μπρος! Σε ένα-δυο λεπτά έχεις μια πηχτή, ροζ σκούρα σουπίτσα! Την σερβίρεις σε ένα βαθύ πιάτο, στον πάτο του οποίου έχει σπάσει 2-3 παξιμάδια (αντί για κρουτόν)