Potamitis Logo
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition


agkinares
Υλίκα:

•    800γρ. καρδίες αγκινάρας φρέσκες ή κατεψυγμένες
•    ½ φλιτζάνι λευκό ξηρό κρασί
•    2 κουτ. σούπας χυμό λεμονιού
•   2 σκελίδες σκόρδο λιωμένο
•   1 κουτ. του γλυκού μουστάρδα σε σκόνη
•   2 κουτ. του γλυκού ψιλοκομμένο μαϊντανό
•   4 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο
•   μαύρο πιπέρι

 


Eκτέλεση:

Βράζετε τις αγκινάρες και τις σουρώνετε. Σε μία κατσαρόλα βάζετε το κρασί, το σκόρδο, το λεμόνι, το λάδι και την σκόνη μουστάρδας. Τα σκεπάζετε και τα αφήνετε να σιγοβράσουν 15 λεπτά . Περιχύνετε προσεκτικά τις αγκινάρες με την σάλτσα και τις γαρνίρετε με μαϊντανό.


Σύσταση μιας μερίδας:


Θερμίδες: 240 kcal
Λίπος: 14.9gr
Υδατάνθρακες: 17.8gr
Πρωτεΐνες: 5.6gr
Χοληστερίνη: 0mg