Potamitis Logo
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

 

nistisimoi_keftedes


Υλικά (6 άτομα):

•    2 φλ. σόγια ( Φουσκώστε σε νερό )
•    ¾ φλ. μαϊντανό (κομμένο)
•    ¼ φλ. δυόσμο ( κομμένο)
•   ½ φλ. πουργούρι
•   4 σκελίδες σκόρδο ( 2 βάλτε στη ζύμη και 2 με το κρεμμύδι )
•   1 μεγάλο κρεμμύδι
•   ½ φλ. ελαιόλαδο
•   3 ντομάτες μεγάλες κομμένες σε κύβους
•   Κανέλα, αλάτι, πιπέρι

 


Eκτέλεση:

Αναμείξτε όλα τα υλικά εκτός από το κρεμμύδι. Προσθέστε αλάτι πιπέρι και λίγο νερό
Φτιάξτε περίπου 18 κεφτέδες
Σε ένα τηγάνι βάλτε το ελαιόλαδο ( μέτρια φωτιά) τσιγαρίστε το κρεμμύδι για πέντε λεπτά και προσθέστε το σκόρδο.
Προσθέστε τις ντομάτες και λίγη κανέλα
Βάλτε τους κεφτέδες και συνεχίστε να ψήνετε μέχρι να εξατμιστεί το πιο πολύ νερό.


Διατροφική ανάλυση:


Μερίδα: 3 κεφτέδες (120 kcal )
Λίπος: 2γρ.
Υδατάνθρακες: 40γρ.
Φυτικές ίνες:5γρ.
Πρωτεΐνες: 24γρ.