Potamitis Logo
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

Ομελέτα φούρνου

 

Υλικά:

  • 10 αυγά
  • 1 Κ μπέικιν πάουντερ                    
  • ελαιόλαδο
  • αλάτι
  • πιπέρι

Για τη γέμιση

  • 200 γρ. μανιτάρια κομμένα σε κάθετες φέτες
  • 1 πιπεριά κομμένη σε λωρίδες
  • 10 κλ. θυμάρι μόνο τα φύλλα του ψιλοκομμένα
  • ντοματίνια
  • Προθερμαίνετε το φούρνο στους 160 βαθμούς.
  • Λαδώνετε με ένα πινέλο τον πάτο ενός πυρέξ.
  • Ψιλοκόβετε τα υλικά για τη γέμιση και τα ντοματίνια τα κόβετε στη μέσή
  • Σε ένα κρύο τηγάνι σοτάρετε τα μανιτάρια με λίγο ελαιόλαδο σε μέτρια φωτιά μέχρι να πάρουν ωραίο χρώμα και προσθέτετε αλάτι, πιπέρι και 3 κλωνάρια φρέσκο θυμάρι (μόνο τα φύλλα του).
  • Την πιπεριά δεν χρειάζεται να τη σοτάρετε, την προσθέτετε ωμή.
  • Χτυπάτε τα αυγά, προσθέτετε το μπέικιν πάουντερ, αλάτι και πιπέρι.
  • Βάζετε τα υλικά για τη γέμιση στον πάτο του ταψιού
  • Προσθέτετε το μείγμα των αυγών προσεκτικά, βάζετε και τα ντοματίνια και μεταφέρετε το ταψί στο φούρνο.
  • Ψήνετε για μία ώρα ελέγχοντας να έχει ψηθεί η ομελέτα σας και στο κέντρο του ταψιού.