Potamitis Logo
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 9

    IBS. Irritable bowel syndrome

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

Υλικά για 9-10 snackbars:

150γρ πολέντα

180γρ παστά χρυσόμηλα

60γρ θρυμματισμένη καρύδα(coconut)                     

χυμό από ένα λεμόνι

Εκτέλεση συνταγής:

Βάλτε όλα τα υλικά στο μίξερ και ανακατέψτε μέχρι να ενοποιηθεί τελείως το μίγμα.

Πάρτε ένα ταψάκι και απλώστε μια λαδόκολλα στον πάτο του. Απλώστε ομοιόμορφα το μείγμα και βάλτε το ψυγείο για περίπου 3 ώρες , όταν πάγωσει κόψτε το σε bars.

Αυτές οι μπάρες (bars) διατηρούνται στο ψυγείο σε αεροσταγή σακούλια για περισσότερο από 1 βδομάδα.