Potamitis Logo
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition


liguini_pesto
Υλικά:

•   1 πακέτο ζυμαρικά λιγκουίνι
•   1 φλ. τυρί σόγιας
•   3 σκελίδες σκόρδο
•  1 κούπα φύλλα φρέσκου βασιλικού
•  3 κουτ. φύλλα κουκουνάρι
•  ¾ φλ. ελαιόλαδο
•   αλάτι, πιπέρι

 


Eκτέλεση:

Για να φτιάξουμε τη σάλτσα πέστο χτυπάμε στο μπλέντερ το βασιλικό, το σκόρδο, το ελαιόλαδο και το κουκουνάρι μέχρι να γίνουν πολτός.
Προσθέτουμε το τυρί σόγιας τριμμένο, αλάτι και πιπέρι.
Βράζουμε τα λιγκουίνι σύμφωνα με τις οδηγίες στο πακέτο και κρατάμε ½ φλιτζάνι από το νερό τους με το οποίο αραιώνουμε τη σάλτσα πέστο. Ρίχνουμε μέσα στη σάλτσα τα ζυμαρικά και ανακατεύουμε καλά. Σερβίρουμε προσθέτοντας σε κάθε πιάτο επιπλέον τριμμένο τυρί σόγιας.


Θερμιδική ανάλυση:


1 φλ.(250gr)- 315kcal
Λίπος: 7γρ.
Υδατάνθρακες: 28γρ.
Πρωτεΐνες: 10γρ.