Potamitis Logo
  • 9

    IBS. Irritable bowel syndrome

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition


louvia
Υλικά:

•    ½ κιλό λουβί ξερό (παφίτικο)
•    1 μεγάλο κρεμμύδι
•    3-4 ώριμες ντομάτες, ξεφλουδισμένες και κομμένες
•    2-3 σκελίδες σκόρδο
•    1 γεμάτη χούφτα ψιλοκομμένο άνηθο, ρίγανη
•    1 κουτ. σούπας ντοματοπολτό
•    1 φλ. ελαιόλαδο
•    Αλάτι, πιπέρι

 


Eκτέλεση:

Φουσκώνουμε τα λουβιά από το βράδυ. Την επόμενη τα βράζουμε, τα ξαφρίζουμε και αλλάζουμε το νερό.  Ψήνουμε το λουβί σε χύτρα ταχύτητας για 8 λεπτά.  Στο μεταξύ σοτάρουμε το κρεμμύδι, το σκόρδο, την ντομάτα, το μαϊντανό, τον άνηθο και προς το τέλος προσθέτουμε τον ντοματοπολτό μαζί με την ρίγανη.
Όταν καταστηθεί ρίχνουμε το μείγμα σάλτσας μέσα στα λουβιά και συνεχίζουμε το ψήσιμο για ακόμη 5 λεπτά για να δέσουν τα υλικά.

Σημείωση:

1. Το παφίτικο λουβί έχει την ιδιότητα να διπλασιάζεται σε όγκο.
2. Αντί να σοτάρουμε τα λαχανικά με ελαιόλαδο, μπορούμε καλύτερα να τα ψήσουμε στο τηγάνι με λίγο νερό μέχρι να μαραθούν και να τα προσθέσουμε στο λουβί.