Potamitis Logo
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition


soupa_laxano
Υλικά:

•    1 δέσμη λάχανα
•    3 μεγάλες πατάτες βρασμένες
•    1 κουτ. αλάτι
•    8-9 φλ. ζεστό νερό
•    Μαύρο πιπέρι

 


Eκτέλεση:

Κόβουμε τον κορμό και παίρνουμε μόνο τα φύλλα από το λάχανο, τα πλένουμε και τα κόβουμε σε λεπτές φέτες.
Καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε σε λεπτές φέτες.  Στη συνέχεια βάζουμε το νερό στη φωτιά και αφού βράσει προσθέτουμε το αλάτι.
Μέσα προσθέτουμε στο νερό τις πατάτες, σκεπάζουμε την κατσαρόλα και τα αφήνουμε να σιγοβράσουν για 5 λεπτά.
Αφού σιγοβράσουν βάζουμε τα φύλλα από το λάχανο και τα αφήνουμε για ακόμη 3 λεπτά.  Στο τέλος προσθέτουμε το πιπέρι.


Θερμίδες που αναλογούν σε μια μερίδα σερβιρίσματος 8 ουγκιές:

Θερμίδες : 157
Λίπος : 1g
Saturated Fat : 0g
Πρωτεΐνες : 35g
Total Carbohydrate : 35g
Dietary fiber : 4g
Sodium : 530g
Percent Calories from fat : 4%
Percent Calories from protein : 13%
Percent Calories from Carbohydrate : 83%