Potamitis Logo
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 9

    IBS. Irritable bowel syndrome

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

falafel


Υλικά (6 μερίδες):

•    500γρ. φασόλια ξερά
•    2 κουτ. του γλυκού ψιλοκομμένο μαϊντανό
•    1 κουτ. ψιλοκομμένο άνηθο
•    1 κουτ. του γλυκού κύμινο σε σκόνη
•    1 ½ κουτ. του γλυκού κόλιανδρο
•    2 λιωμένες σκελίδες σκόρδο
•    2 ξερά κρεμμύδια ξυσμένα
•    1 κουτ. του γλυκού ΒP
•    2 κοφτά κουταλάκια αλάτι
•    1 κουτ. του γλυκού άσπρο πιπέρι
•    1 κουτ. της σούπα  ελαιόλαδο


Eκτέλεση:

Μουσκεύετε τα φασόλια με λίγο νερό και με λίγη σόδα για 24 ώρες και μετά τα ξεφλουδίζετε. Στραγγίζετε τα φασόλια καλά από το νερό τους και τα λιώνετε στο μπλέντερ μαζί με όλα τα υπόλοιπα υλικά και το λάδι. Ζυμώνετε λίγο μείγμα και το αφήνετε να μείνει τουλάχιστον μισή ώρα πριν το χρησιμοποιήσετε. Πλάθετε μεγάλους κεφτέδες ( διαμέτρου περίπου 5εκ.) και τους τηγανίζετε σε καυτό ελαιόλαδο, ώσπου να πάρουν βαθύ καστανό χρώμα. ( Το λάδι για το τηγάνισμα δεν περιλαμβάνετε στα περιγραφόμενα υλικά).


Σύσταση μιας μερίδας:


Θερμίδες: 405
Λίπος: 12.5γρ.
Υδατάνθρακες: 54.7γρ.
Χοληστερίνη:0mg
Πρωτεΐνες: 18.3γρ.