Potamitis Logo
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

xalvas


Υλικά :

•    200γρ. ζάχαρη
•    200γρ. σιμιγδάλι χονδρό
•    400ml γάλα φρέσκο
•    100 γρ. κουκουνάρια
•    Κανέλα


Eκτέλεση:

Σε μια κατσαρόλα λιώνουμε το βούτυρο και προσθέτουμε το σιμιγδάλι και τα κουκουνάρια και τα καβουρδίζουμε για 5-6 λεπτά σε  χαμηλή φωτιά ανακατεύοντας συνεχώς.
Ζεσταίνουμε το γάλα μαζί με την ζάχαρη και το ρίχνουμε στο σιμιγδάλι.
Το σκεπάζουμε και κατά διαστήματα ανακατεύουμε για περίπου 40 λεπτά.
Αποσύρουμε το μείγμα από την φωτιά και το σκεπάζουμε με μια πετσέτα.
Το αφήνουμε σκεπασμένο μέχρι να κρυώσει και πριν σερβίρουμε ανακατεύουμε ελαφρά με ένα πιρούνι.
Πασπαλίζουμε με κανέλα ή στολίζουμε με μαριναρισμένα φρούτα.