Potamitis Logo
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

psarosoupa


Υλικά:

•    3-4 πατάτες
•    5 μέτρια κρεμμύδια
•    5 μέτρια καρότα
•    1 ματσάκι σέλινο
•    800γρ. ψάρι μπακαλιάρο
•    ½ φλ. ρύζι
•    ½ φλ. λάδι ελαιόλαδο
•    2 αυγά
•    3 λεμόνια
•    1 λίτρο νερό


Eκτέλεση:

Βάζουμε όλα τα λαχανικά σε μια κατσαρόλα προσθέτουμε το νερό, το λάδι και τα αφήνουμε να ψηθούν για 30 λεπτά. Στο τέλος προσθέτουμε το σέλινο.  Όταν ψηθούν βγάζουμε τα λαχανικά και βάζουμε μέσα στο ζωμό το ψάρι να ψηθεί για 15 λεπτά. Το ψάρι είναι έτοιμο όταν σκάσει στην ουρά.  Βγάζουμε το ψάρι από την κατσαρόλα και περνάμε το ζωμό από σουρωτήρι για να φύγουν τα υπολείμματα.  Τα ξαναβάζουμε όλα μέσα στην κατσαρόλα προσθέτουμε το ρύζι και σιγοβράζουμε για 10 λεπτά.
Χτυπάμε καλά τα αυγά με τα λεμόνια και παίρνουμε από την σούπα λίγο από το ζωμό και το ανακατεύουμε μαζί με τα αυγά, το επαναλαμβάνουμε για ακόμα 2 φορές και μετά  προσθέτουμε το μείγμα του αυγού μέσα στην σούπα και ανακατεύουμε για να μην κόψει.
Την σερβίρουμε σε μπολ και την απολαμβάνουμε όσο είναι ζεστή.


Διατροφικά στοιχεία ανά 250ml (1 φλ.):


Θερμίδες: 315
Λίπος: 9γρ.
Υδατάνθρακες: 20γρ.
Φυτικές Ίνες:4γρ.
Πρωτεΐνες: 15γρ.