Potamitis Logo
  • 9

    IBS. Irritable bowel syndrome

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

psarosoupa


Υλικά:

•    3-4 πατάτες
•    5 μέτρια κρεμμύδια
•    5 μέτρια καρότα
•    1 ματσάκι σέλινο
•    800γρ. ψάρι μπακαλιάρο
•    ½ φλ. ρύζι
•    ½ φλ. λάδι ελαιόλαδο
•    2 αυγά
•    3 λεμόνια
•    1 λίτρο νερό


Eκτέλεση:

Βάζουμε όλα τα λαχανικά σε μια κατσαρόλα προσθέτουμε το νερό, το λάδι και τα αφήνουμε να ψηθούν για 30 λεπτά. Στο τέλος προσθέτουμε το σέλινο.  Όταν ψηθούν βγάζουμε τα λαχανικά και βάζουμε μέσα στο ζωμό το ψάρι να ψηθεί για 15 λεπτά. Το ψάρι είναι έτοιμο όταν σκάσει στην ουρά.  Βγάζουμε το ψάρι από την κατσαρόλα και περνάμε το ζωμό από σουρωτήρι για να φύγουν τα υπολείμματα.  Τα ξαναβάζουμε όλα μέσα στην κατσαρόλα προσθέτουμε το ρύζι και σιγοβράζουμε για 10 λεπτά.
Χτυπάμε καλά τα αυγά με τα λεμόνια και παίρνουμε από την σούπα λίγο από το ζωμό και το ανακατεύουμε μαζί με τα αυγά, το επαναλαμβάνουμε για ακόμα 2 φορές και μετά  προσθέτουμε το μείγμα του αυγού μέσα στην σούπα και ανακατεύουμε για να μην κόψει.
Την σερβίρουμε σε μπολ και την απολαμβάνουμε όσο είναι ζεστή.


Διατροφικά στοιχεία ανά 250ml (1 φλ.):


Θερμίδες: 315
Λίπος: 9γρ.
Υδατάνθρακες: 20γρ.
Φυτικές Ίνες:4γρ.
Πρωτεΐνες: 15γρ.