Potamitis Logo
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

fileto_psari_piperies


Υλικά (4 μερίδες):

•    500γρ. κατεψυγμένα φιλέτα μπακαλιάρο ή γλώσσα
•    4 λεμόνια
•    1 πράσινη και 1 κίτρινη πιπεριά
•    Λίγο ζωμό λαχανικών
•    2 κουτ. καβουρδισμένη αμυγδαλόψυχα (προαιρετικά)
•    6 κουτ. λάδι
•    1 κουτ. σκούρα ζάχαρη
•    Αλάτι, φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι


Eκτέλεση:

Ξεπαγώστε το ψάρι, ξεπλύνετε και στραγγίξτε το.
Ψήστε τις πιπεριές σε φούρνο στους 180 βαθμούς μέχρι να μαραθούν και να κοκκινίσουν.  Αφού ψηθούν τις καθαρίζουμε και τις κόβουμε σε λωρίδες. 
Στη συνέχεια βάζουμε τα φιλέτα ψαριού να ψηθούν για 5-7 λεπτά στο ζωμό. Όταν ψηθούν τα αφήνουμε να κρυώσουν τα στραγγίζουμε και τα κόβουμε σε κύβους.
Για τα λεμόνια: βράστε 200ml νερό και ρίξτε λίγο αλάτι. Αφού πλύνετε τα λεμόνια τα βάζετε μέσα στο νερό για 3 λεπτά.  Μετά τα στραγγίζουμε, τα ξεφλουδίζουμε και τα κόβουμε  σε λεπτές ροδέλες.  Βάζουμε τα λεμόνια σε μια πιατέλα μαζί με το ψάρι και τις πιπεριές.
Αναμειγνύουμε  το λάδι με λίγη ζάχαρη, αλάτι και πιπέρι.  Περιχύνουμε τη σάλτσα πάνω από το ψάρι, σκεπάζουμε με πλαστική μεμβράνη και το αφήνουμε στο ψυγείο για 2 ώρες.  Προαιρετικά προσθέτετε αμυγδαλόψυχα.