Potamitis Logo
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 9

    IBS. Irritable bowel syndrome

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

gemista


Υλικά :

•    1 καρότο τριμμένο
•    1 κολοκύθι τριμμένο
•    3-4 μανιτάρια τριμμένα
•    1 ½ φλ. ρύζι ( Καρολίνα )
•    3 ντομάτες μεγάλες τριμμένες
•    1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
•    Μαϊντανό ψιλοκομμένο
•    Λίγο πιπέρι, αλάτι δυόσμο ξερό, αρτυσιά , κανέλα
•    Χυμό 3 λεμονιών
•    Λίγο ελαιόλαδο και 2 κουταλιές επιπλέον για το τσιγάρισμα


Eκτέλεση:

Βάζουμε σε μια κατσαρόλα να μαραθούν το καρότο, το κολοκύθι και τα μανιτάρια μαζί με 2 κουταλιές ελαιόλαδο για 5-7 λεπτά. Αφού μαραθούν τα βάζουμε μέσα σε μια κούπα και αναμειγνύουμε όλα τα υλικά μαζί ( ρύζι, ντομάτες, κρεμμύδι, τα μπαχαρικά, λεμόνι και το ελαιόλαδο).
Παίρνουμε τη γέμιση και γεμίζουμε τα κληματόφυλλα, τις πιπεριές, τα κολοκύθια, τις μελιτζάνες, τις αγκινάρες, τις ντομάτες, τα κρεμμύδια και ότι μας αρέσει περισσότερο.
Τα τοποθετούμε σε ταψί με πώμα και προσθέτουμε μέσα 1 φλ. ζωμό λαχανικών και τα βάζουμε στο φούρνο για περίπου 45 λεπτά στους 180 βαθμούς.
Εάν χρειάζεται ενδιάμεσα προσθέτουμε ακόμη λίγο ζωμό.