Potamitis Logo
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

tampoule


Υλικά (4 άτομα):

•    1 φλ. πλιγούρι
•    4 φλ. ζεστό νερό
•    1 κουτ. ελαιόλαδο
•    3 κουτ. χυμός λεμονιού
•    100γρ. ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
•    200γρ. ντομάτες κομμένες σε μικρούς κύβους
•    2 κουτ. ψιλοκομμένο βασιλικό
•    4 κουτ. ψιλοκομμένο μαϊντανό
•    Λίγο φρεσκοτριμμένο πιπέρι και αλάτι


Eκτέλεση:

Βάζετε το πλιγούρι στο ζεστό νερό, το σκεπάζετε και το αφήνετε μια ώρα μέχρι να φουσκώσει. 
Αφού φουσκώσει το βάζετε σε σουρωτήρι και το αφήνετε να στεγνώσει καλά.
Βάζετε όλα τα υλικά σε μια κούπα, τα ανακατεύετε ελαφρά και βάζετε τη σαλάτα στο ψυγείο για τουλάχιστον μια ώρα πριν τη σερβίρετε.


Σύσταση μιας μερίδας:

Θερμίδες: 149
Λίπος: 3.8γρ.
Υδατάνθρακες: 24.8γρ.
Xοληστερίνη:0mg
Πρωτεΐνες: 3.8γρ.