Potamitis Logo
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

soupies_spanaki


Υλικά:

•    1 κιλό σουπιές
•    1 κιλό σπανάκι
•    1 κούπα λάδι
•    1 ψιλοκομμένο κρεμμύδι
•    1 κούπα πολτοποιημένες ντομάτες
•    Αλάτι, πιπέρι


Eκτέλεση:

Πλένετε καλά τις σουπιές και στη συνέχεια βγάζετε το δέρμα τους και την κύστη με το μελάνι.
Κόβετε το κυρίως σώμα τους σε μακρόστενες λωρίδες και τα κεφάλια τους σε μικρότερα κομμάτια και τις αφήνετε να στραγγίξουν.
Καθαρίζετε και πλένετε το σπανάκι. Το κόβετε σε μικρά κομματάκια και το αφήνετε να στραγγίξει.
Σε μία κατσαρόλα με το λάδι σοτάρετε το κρεμμύδι.
Προσθέστε τις σουπιές και τις γυρνάτε μερικές φορές.
Στη συνέχεια ρίχνετε την ντομάτα και σκεπάζετε την κατσαρόλα και αφήνετε τις σουπιές να σιγοβράζουν για 10 λεπτά.
Κατόπιν προσθέστε το σπανάκι, το αλάτι και το πιπέρι και ρίχνετε και μισή κούπα νερό.
Σκεπάστε την κατσαρόλα και σιγοβράστε το φαγητό για 30 λεπτά.