Potamitis Logo
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

rizi_xtapodi


Υλικά για 4 άτομα:

•    1 καθαρισμένο χταπόδι περίπου 500γρ.
•    300γρ. ρύζι τύπου Καρολίνα
•    2 κοτσάνια σέλινο
•    1 κουτ. ελιές Καλαμών χωρίς κουκούτσι ψιλοκομμένες
•    1 ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
•    Μια σκελίδα σκόρδο
•    ½ φλ. λευκό κρασί
•    Λίγο λάδι φυτικό
•    Αλάτι, πιπέρι


Eκτέλεση:

Πλένετε και κόβετε το χταπόδι σε κύβους.  Το βάζετε σε ένα σκεύος με νερό και το αφήνετε να ψηθεί καλά.
Αφού το ψήσετε το στραγγίζετε και το βάζετε ξανά πίσω στο σκεύος και το σοτάρετε με 2 κουτ. λάδι φυτικό.  Λίγο πριν το απομακρύνουμε από τη φωτιά σβήνουμε με το κρασί και προσθέτουμε  αλάτι, πιπέρι. 
Στη συνέχεια παίρνουμε το κοτσάνι από το σέλινο και το κόβουμε σε λεπτές φέτες.  Σε μία κούπα αναμειγνύετε το μαϊντανό, τα φύλλα από το σέλινο και το κοτσάνι, το σκόρδο, προσθέτετε 5 κουτ. ελαιόλαδο αλάτι, πιπέρι και ανακατεύετε.
Για το ρύζι:  Βράστε το ρύζι σε αλατισμένο νερό μέχρι να ψηθεί και να απορροφήσει όλο το νερό.  Αφού κρυώσει το προσθέτουμε στην κούπα με τα χόρτα, βάζουμε τις ελιές και το χταπόδι.
Αφού αναμείξουμε όλα τα υλικά το αφήνουμε για μισή ώρα και το σερβίρουμε σε 4 μπολ.

Χρόνος εκτέλεσης 60 λεπτά


Θερμίδες ανά μερίδα 524