Potamitis Logo
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 9

    IBS. Irritable bowel syndrome

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

rizi_xtapodi


Υλικά για 4 άτομα:

•    1 καθαρισμένο χταπόδι περίπου 500γρ.
•    300γρ. ρύζι τύπου Καρολίνα
•    2 κοτσάνια σέλινο
•    1 κουτ. ελιές Καλαμών χωρίς κουκούτσι ψιλοκομμένες
•    1 ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
•    Μια σκελίδα σκόρδο
•    ½ φλ. λευκό κρασί
•    Λίγο λάδι φυτικό
•    Αλάτι, πιπέρι


Eκτέλεση:

Πλένετε και κόβετε το χταπόδι σε κύβους.  Το βάζετε σε ένα σκεύος με νερό και το αφήνετε να ψηθεί καλά.
Αφού το ψήσετε το στραγγίζετε και το βάζετε ξανά πίσω στο σκεύος και το σοτάρετε με 2 κουτ. λάδι φυτικό.  Λίγο πριν το απομακρύνουμε από τη φωτιά σβήνουμε με το κρασί και προσθέτουμε  αλάτι, πιπέρι. 
Στη συνέχεια παίρνουμε το κοτσάνι από το σέλινο και το κόβουμε σε λεπτές φέτες.  Σε μία κούπα αναμειγνύετε το μαϊντανό, τα φύλλα από το σέλινο και το κοτσάνι, το σκόρδο, προσθέτετε 5 κουτ. ελαιόλαδο αλάτι, πιπέρι και ανακατεύετε.
Για το ρύζι:  Βράστε το ρύζι σε αλατισμένο νερό μέχρι να ψηθεί και να απορροφήσει όλο το νερό.  Αφού κρυώσει το προσθέτουμε στην κούπα με τα χόρτα, βάζουμε τις ελιές και το χταπόδι.
Αφού αναμείξουμε όλα τα υλικά το αφήνουμε για μισή ώρα και το σερβίρουμε σε 4 μπολ.

Χρόνος εκτέλεσης 60 λεπτά


Θερμίδες ανά μερίδα 524