Potamitis Logo
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

axnista-laxanika


Υλικά για δύο άτομα:

•    250γρ. πατάτες
•    200γρ. φασολάκια κατεψυγμένα
•    150γρ καρότα
•    1 ½ κουτ. βούτυρο
•    1 μικρό πράσο
•    50ml ζωμό λαχανικών
•    Αλάτι, πιπέρι


Eκτέλεση:

1.    Αφού πλύνετε τις πατάτες και τα καρότα τα ξεφλουδίζετε και τα κόβετε σε φέτες πάχους ½ εκ. Ξεπαγώστε τα φασολάκια και κόψτε τα κατά μήκος.
2.    Καθαρίστε το πράσο αφαιρώντας πρώτα τα σκληρά εξωτερικά φύλλα και  ένα  μέρος από τα πράσινα.  Πλύνετε το πράσο, κόψτε το σε λεπτές ροδέλες και ρίξετε το σε μία κατσαρόλα με το βούτυρο και  αφήστε το  μέχρι να μαραθεί ανακατεύοντας προσεκτικά σε χαμηλή φωτιά.
3.    Προσθέστε τις πατάτες, τα καρότα, τα φασολάκια και σοτάρετε. Ρίξτε λίγο αλάτι, αρκετό πιπέρι και περιχύστε τα με το ζεστό ζωμό και μόλις τα λαχανικά αρχίσουν να βράζουν σκεπάστε την κατσαρόλα και ολοκληρώστε το ψήσιμο σε πολύ χαμηλή φωτιά για περίπου 40 λεπτά χωρίς να ανακατεύετε μόνο κουνώντας λίγο την κατσαρόλα.

Σερβίρονται  χλιαρά.

Θερμίδες ανά μερίδα: 211

Χρόνος εκτέλεσης : 50 λεπτά