Potamitis Logo
  • 9

    IBS. Irritable bowel syndrome

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

vides_solomo


Υλικά για 4 άτομα:

•    400γρ. βίδες
•    200γρ. φασολάκια
•    200γρ. νωπό σολομό
•    1 ματσάκι άνηθο (ψιλοκομμένο)
•    3 κλωναράκια μαϊντανό (ψιλοκομμένο)
•    150γρ. σάλτσα ντομάτας
•    100 ml ζωμό λαχανικών
•    Λευκό κρασί, αλάτι, ζάχαρη, πιπέρι


Eκτέλεση:

Πλένετε, καθαρίζετε  και κόβετε τα φασολάκια.
Επίσης πλένετε το σολομό, τον κόβετε σε μπουκιές και τον βάζετε σε αντικολλητικό τηγάνι, μαζί με 5-6 κουταλιές από το ζωμό και 4 κουτ. κρασί και το αφήνετε να ψηθεί.  Πριν το σβήσετε προσθέτετε αλάτι, πιπέρι.
Για την σάλτσα: Ρίξτε την σάλτσα ντομάτας στο τηγάνι και ψήστε για μερικά λεπτά.  Μετά προσθέστε 2 κουτ. ζάχαρη, τον άνηθο και το μαϊντανό.
Βάζετε τα ζυμαρικά να ψηθούν σε ζεματιστό νερό για 5 λεπτά, αφού το έχουμε αλατίσει. Στη συνέχεια προσθέτουμε και τα φασολάκια μέσα και τα αφήνουμε για ακόμη 5 λεπτά. 
Αφού τελειώσουμε το ψήσιμο, στραγγίζουμε τα μακαρόνια, τα βάζουμε σε ένα μπολ, προσθέτουμε τη σάλτσα, μια κουτ. ελαιόλαδο και το σολομό.  Ανακατεύουμε προσεκτικά και σερβίρουμε.

Χρόνος εκτέλεσης 40 λεπτά

Καλή όρεξη!!!  

Θερμίδες ανά μερίδα 493