Potamitis Logo
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

vides_solomo


Υλικά για 4 άτομα:

•    400γρ. βίδες
•    200γρ. φασολάκια
•    200γρ. νωπό σολομό
•    1 ματσάκι άνηθο (ψιλοκομμένο)
•    3 κλωναράκια μαϊντανό (ψιλοκομμένο)
•    150γρ. σάλτσα ντομάτας
•    100 ml ζωμό λαχανικών
•    Λευκό κρασί, αλάτι, ζάχαρη, πιπέρι


Eκτέλεση:

Πλένετε, καθαρίζετε  και κόβετε τα φασολάκια.
Επίσης πλένετε το σολομό, τον κόβετε σε μπουκιές και τον βάζετε σε αντικολλητικό τηγάνι, μαζί με 5-6 κουταλιές από το ζωμό και 4 κουτ. κρασί και το αφήνετε να ψηθεί.  Πριν το σβήσετε προσθέτετε αλάτι, πιπέρι.
Για την σάλτσα: Ρίξτε την σάλτσα ντομάτας στο τηγάνι και ψήστε για μερικά λεπτά.  Μετά προσθέστε 2 κουτ. ζάχαρη, τον άνηθο και το μαϊντανό.
Βάζετε τα ζυμαρικά να ψηθούν σε ζεματιστό νερό για 5 λεπτά, αφού το έχουμε αλατίσει. Στη συνέχεια προσθέτουμε και τα φασολάκια μέσα και τα αφήνουμε για ακόμη 5 λεπτά. 
Αφού τελειώσουμε το ψήσιμο, στραγγίζουμε τα μακαρόνια, τα βάζουμε σε ένα μπολ, προσθέτουμε τη σάλτσα, μια κουτ. ελαιόλαδο και το σολομό.  Ανακατεύουμε προσεκτικά και σερβίρουμε.

Χρόνος εκτέλεσης 40 λεπτά

Καλή όρεξη!!!  

Θερμίδες ανά μερίδα 493