Potamitis Logo
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

fakes_soupa


Υλικά για 4 μερίδες:

•    250γρ. ξερές φακές
•    1 μεγάλο κρεμμύδι κομμένο σε ροδέλες
•    4 λιωμένες σκελίδες σκόρδο
•    3 κουτ. σούπας κρασόξυδο
•    100γρ. αποφλοιωμένα ντοματάκια κονσέρβας
•    3 κουτ. ελαιόλαδο
•    Αλάτι και 10 κόκκους μαύρο πιπέρι


Eκτέλεση:

Βράζετε τις φακές για 10 λεπτά.  Αφού βράσουν, αδειάζουμε το πρώτο νερό, τις ξεπλένουμε με χλιαρό νερό και τις ξαναβάζουμε στην κατσαρόλα, προσθέτοντας 4 ποτήρια νερό και τις ξαναβάζουμε στη φωτιά.  Προσθέτουμε το κρεμμύδι, το σκόρδο, το πιπέρι και την ντομάτα και τα ψήνουμε όλα μαζί για 30-40 λεπτά.  Όταν το φαγητό είναι σχεδόν έτοιμο, προσθέτετε το λάδι, το ξύδι και το αλάτι.


Διατροφικά στοιχεία ανά μερίδα:


Θερμίδες: 324
Λίπος: 11.3γρ.
Υδατάνθρακες: 39.5γρ.
Χοληστερίνη:0mg
Πρωτεΐνες: 16.1γρ.