Potamitis Logo
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

rizoto_garides


Υλικά για 4 άτομα:

•    300γρ. (γαρίδες, στρείδια και μύδια φρέσκα ή κατεψυγμένα)
•    1 ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
•    1 πράσο ή 3 φρέσκα κρεμμυδάκια
•    1 φλ. άγριο ρύζι
•    2 ½ φλ. νερό
•    Αλάτι / πιπέρι
•    3 κουτ. ελαιόλαδο


Eκτέλεση:

Σε 1 κουτ. ελαιόλαδο τσιγαρίζουμε το πράσο (ή φρέσκα κρεμμυδάκια).  Ρίχνουμε τα ψαρικά και ανακατεύουμε.  Στη συνέχεια προσθέτουμε το ρύζι και 2 ½ φλ. νερό περίπου.
Κλείνουμε το σκεύος και αφήνουμε να ψηθούν σε μέτρια φωτιά.
Όταν ψηθεί το ρύζι προσθέτουμε το μαϊντανό, αλάτι, πιπέρι και τις 2 κουτ ελαιόλαδο.