Potamitis Logo
  • 6

    Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση μίας μερίδας σαλάτας ημερησίως, αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών.

  • 8

    Προτιμήστε τα «καλά» λίπη, όπως αυτά του ελαιόλαδου, των ξηρών καρπών και των λιπαρών ψαριών. Τα λίπη αυτά ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνουν τις φλεγμονές.

  • 5

    Τρώτε απεριόριστες ποσότητες λαχανικών και φρούτων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη , μην παραλείπετε όμως να τις συνδυάζετε με πρωτεΐνες.

  • 2
    Καλή Γεύση Χωρίς Αλάτι: Μαγειρέψτε τα όσπρια σας το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι με πολλά μπαχαρικά όπως σκόρδο, κρεμμύδι, curry, θυμάρι, ρίγανη ή ginger
  • 3
    Το γάλα είναι η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπινου οργανισμού, αφού συνδυάζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος με μια σειρά από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • 4
    Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων στη φύση. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, εμπεριέχουν 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων και αποδίδουν 185 θερμίδες.
  • 7

    Μη φοβάστε τα αυγά. Είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και άλλες σημαντικές θρεπτικές ουσίες. Τρώτε μέχρι και 3 αυγά την βδομάδα.

  • 1
    Νερό το αναντικατάστατο! Παρά τα όσα έχουν ειπωθεί εναντία στο νερό είναι σημαντικό να κρατάμε τον οργανισμό ενυδατωμένο. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια ημερησίως – και ελάχιστο αλκοόλ
Alexia Logo

Potamitis Gastroenterology & Nutrition

xortosoupa


Υλικά:

•    ½ φλ. λάδι
•    5 φλ. νερό
•    ½ κιλό λάχανο (κραμπί)
•    1 κλωνάρι σέλινο ψιλοκομμένο
•    ½ μελιτζάνα κομμένη σε κύβους
•    1 πράσο ψιλοκομμένο
•    1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
•    2 κρεμμύδια φρέσκα ψιλοκομμένα
•    2 καρότα χοντροτριμμένα
•    2 πατάτες μέτριες  χοντροτριμμένες
•    Λίγο δυόσμο φρέσκο
•    Αλάτι, πιπέρι


Eκτέλεση:

Βράζουμε το νερό με το λάδι και το αλατοπιπερώνουμε.
Στη συνέχεια προσθέτουμε όλα τα λαχανικά και τα αφήνουμε να ψηθούν καλά για περίπου 45 λεπτά.
Εάν είναι πολύ πηκτός ο χυλός τον αραιώνουμε με λίγο νερό.
Στο τέλος πριν σβήσουμε τη σούπα προσθέτουμε το δυόσμο ψιλοκομμένο.


Διατροφικά στοιχεία ανά 250γρ. (1φλ.):

Θερμίδες: 230
Λίπος: 0.8γρ.
Υδατάνθρακες: 40γρ.
Φυτικές Ίνες:7γρ.
Πρωτεΐνες: 4γρ.